Ett glas är bra för hälsan

Forskare i Linöping har genom en studie visat att det inte är hälsofarligt att ta ett glas vin regelbundet. Tvärtom - det anses sänka blodtrycket och skapa flera positiva hälsofrämjande effekter! Skönt - äntligen någon som stödjer teorin att det är missbruket som ska motarbetas, inte det måttfulla drickandet. Läs mer på:

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6571135.ab